Gebaseerd op jarenlange succesvolle (organisatie, change & program) managementervaring in een multinationale en multiculturele bedrijfsomgeving ondersteunt Qnique u in Interim Management, Change / Programma management en Organisatie (Design) Advies.
De aanpak van Qnique is gebaseerd op vier pilaren: Analyseren, Structureren, Organiseren en Engageren. Na een grondige analyse van de huidige situatie en de beoogde veranderingen, zorgen duidelijke gemeenschappelijke doelstellingen en afspraken voor een eenduidige structuur die richting en houvast biedt aan de klanten, stakeholders en medewerkers van een organisatie of project. Op basis hiervan kunnen de noodzakelijke activiteiten en eventuele veranderingen georganiseerd en uitgevoerd worden. Aangezien het succes van organisaties en projecten sterk afhankelijk is van de mate van competentie en betrokkenheid van de medewerkers, is het engageren van medewerkers overige stakeholders een cruciale factor.
Qnique heeft een proven track record in het vertalen van ''analyseren-structureren-organiseren-engageren'' in concrete resultaten. Met daarbij een nadrukkelijke expertise op het gebied van customer orientation, stakeholder management en engaging leadership. Onderstaand een beknopt overzicht van Qnique's afgeronde rollen en opdrachten:
Ook voor coaching & mentoring bent u bij Qnique aan het juiste adres. Voor uzelf, of voor uw medewerkers die op zakelijk gebied uitdagingen hebben in onder andere het omgaan met een (te) hoge werkdruk, de vele deadlines, het voldoen aan verwachtingen en het bereiken van resultaten, het handhaven van een gezonde work-life balance en het maken van persoonlijke- en carriere-keuzes.
Als u of één van uw medewerkers behoefte heeft aan coaching en/of mentoring, neemt u dan contact op voor een vrijblijvende, vertrouwelijke en persoonlijke intake met Qnique